بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


دکتر فتح الله زاده: تا ساعت یک بامداد با فرهاد مجیدی صحبت کردم تا برگردد.

http://www.irfreeup.com/?di=LQMT

علی فتح الله زاده در خصوص مذاکره خود با فرهاد مجیدی اظهار داشت: خدا را شکر که توانستیم با تعامل دوباره بازیکن بزرگ استقلال که هواداران هم خیلی خواهان حضور او هستند را متقاعد کنیم که برگردد.
وی افزود: وقتی دیدم قلعه نویی هم می خواهد مجیدی به استقلال برگردد، سریع مذاکراتم را شروع کردم. من حدود 3، 4 ساعت تا یک بامداد با فرهاد صحبت کردم و بالاخره متقاعد شد که به تیم خودش برگردد.
مدیرعامل استقلال تصریح کرد: مجیدی بازیکنی است که هر تیمی دوست دارد او را داشته باشد. او بازیکن بزرگی است و خوشحالم که می توانیم برای نیم فصل دوم او را داشته باشیم.

فتح الله زاده در خصوص این که چقدر حضور مجیدی در استقلال قطعی شده؟ گفت: فرهاد را 90 درصد استقلالی بدانید و قطعا او در نیم فصل دوم با ما خواهد بود. 10 درصد باقی مانده هم انشالله فردا قطعی می شود و او با استقلال امضاء می کند.
وی در خصوص جلسه با نکونام نیز تاکید کرد: جلسه خوبی بود. نکونام نه با بازیکنان و نه با قلعه نویی و نه با هیچ کس مشکلی نداشت و ندارد. مشکلات جواد روحی بود که خوشبختانه حل شد و قطعا در استقلال می ماند. اصلا از اول هم قرار نبود که او برود.
فتح الله زاده با اشاره به این که آیا ماجدی براساس حکمی که از فدراسیون فوتبال گرفته، می تواند سرپرست استقلال بماند؟ گفت: اگر قوانین اجازه دهد او سرپرست استقلال می ماند. فکر نمی کنم مشکلی از این بابت وجود داشته باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 27 / 9 / 1391برچسب:نقل و انتقالات نیم فصل,فرهاد مجیدی,فتح الله زاده, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com